Facebook je dôležitým nástrojom pre akúkoľvek obchodnú marketingovú stratégiu. Rozumným plánovaním Facebook príspevkov sa uvoľní čas a zabezpečí sa publikovanie správnej rovnováhy obsahu, najmä ak spravuje stránku Facebook viacero ľudí. Pre tých, ktorí spravujú viacero kanálov a dokonca aj účtov, môže to byť časovo náročná úloha. Pripravili sme pre vás najdôležitejšie dôvody prečo by ste s plánovaním facebookových príspevkov mali začať hneď teraz!

fcb

1. Šetrenie času
Programovaním obsahu v službe Facebook vopred uvoľníte čas, ktorý môžete venovať ďalším oblastiam správy sociálnych médií, ako je angažovanosť v skupine! Môžete plánovať vaše príspevky na Facebooku na mesiac, skôr než sa ponáhľať, aby ste publikovali obsah každý deň. To zjednodušuje proces a zefektívňuje tímy.

2. Byť kdekoľvek, kedykoľvek
Nahranie obrázkov, videí a adries URL, ktoré sa majú odosielať v čase presne podľa vášho výberu, znamená, že ich môžete nastaviť a viac sa nestarať. Toto je nevyhnutný krok, ak sa vaše publikum nachádza v inom časovom pásme.
   
3. Cítiť sa organizovane
Plánovanie správ v službe Facebook znamená, že presne viete, čo sa deje a v akom čase. Vytvorte si marketingový kalendár určený pre sociálne médiá v rámci zdieľania dôležitých udalostí a potom ich naplánujte na Facebook.  Získate tým perfektnú rovnováhu medzi typom obsahu a konzistentnosťou odosielania, aby ste udržali svojich sledovateľov zapojených. Prirodzene sa budete cítiť oveľa organizovanejšie s presne stanoveným rozvrhom, ako sa pokúšať zapamätať si to každý deň, najmä ak berieme do úvahy večerné hodiny a víkendy.

facebookj

4. Mať v popredí top trendy
Veľkou výhodou plánovania akéhokoľvek obsahu sociálnych médií je, že môžete vopred naplánovať top trendy a udalosti. Nikdy nezmeškáte časovo ohraničený obsah tým, že ho naplánujete na svoju facebookovú stránku.